ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT ÉS TÁJÉKOZTATÓ

Jelen adatvédelmi szabályzat és tájékoztató (továbbiakban: „Szabályzat”) célja, hogy tájékoztassuk Önt, mint honlapunk látogatóját, valamint szolgáltatásaink igénybe vevőjét az adatkezelési és adatvédelmi szabályainkról.

1. Milyen alapelveket követünk adatkezelésünk során?

Társaságunk az adatkezelése során az alábbi alapelveket követi:

  • Személyes adatait jogszerűen és tisztességesen, valamint az Ön számára átláthatóan kezeljük.
  • A személyes adatokat csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból gyűjtjük és azokat nem kezeljük a célokkal össze nem egyeztethető módon.
  • Az általunk gyűjtött és kezelt személyes adatok az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak, valamint csak a szükségesre korlátozódnak.
  • Minden észszerű intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy az általunk kezelt adatok pontosak és szükség esetén naprakészek legyenek, a pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljük vagy helyesbítjük.
  • A személyes adatokat olyan formában tároljuk, hogy Ön csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig legyen azonosítható.
  • Megfelelő technikai és szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítjuk a személyes adatok megfelelő biztonságát az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szemben.

Társaságunk az Ön személyes adatait:

  • Az Ön előzetes tájékoztatáson alapuló és önkéntes hozzájárulása alapján és csakis a szükséges mértékben és minden esetben célhoz kötötten kezeljük, azaz gyűjtjük, rögzítjük, rendszerezzük, tároljuk és felhasználjuk.
  • Egyes esetekben az Ön adatainak kezelése jogszabályi előírásokon alapul és kötelező jellegű, ilyen esetekben erre a tényre külön felhívjuk az Ön figyelmét.
  • Illetve bizonyos esetekben az Ön személyes adatainak kezeléséhez Társaságunknak, vagy pedig harmadik személynek fűződik jogos érdeke, például honlapunk működtetése, fejlesztése és biztonsága.

2. Kik vagyunk?

Szolgáltató adatai

  • Cégnév: Dobó Imre E.V.
  • Székhely: 4029 Debrecen, Hajnal utca 14.
  • Adószám: 53669401-1-29
  • Nyilvántartási szám: 58269491
  • Kapcsolattartó: Dobó Imre
  • Telefon: +36 30 609 5404
  • E-mail: info@selfiefoto.hu
  • Weboldal: www.selfiefoto.hu
  • Kamarai tagság: Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
  • Nyilvántartásba vevő szerv: Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Társaságunk a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.

Tárhelyszolgáltató adatai

3. Az adatkezelés célja és jogalapja

Társaságunk az alábbi célokból végez adatkezelést:

  • Szolgáltatás nyújtása és szerződés teljesítése: A selfiebox bérlési szolgáltatás biztosítása, ügyfélszolgálati kommunikáció, fizetések kezelése.
  • Marketingtevékenység: Hírlevélküldés, ügyfélkapcsolatok fenntartása, ajánlatok küldése.
  • Jogi kötelezettségek teljesítése: Számlázás, könyvelési kötelezettségek teljesítése.
  • Weboldal működésének biztosítása: Felhasználói élmény javítása, statisztikai elemzés.

Az adatkezelésre vonatkozó jogszabályok:

  • GDPR (EU 2016/679 rendelet)
    1. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv.)
    1. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról (Ekertv.)
    1. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenységről (Grt.)
    1. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.)
    1. évi C. törvény a számvitelről (Számv. tv.)
    1. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről (Fogyv tv.)
    1. évi CLXV. törvény a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről (Pktv.)

4. Kezelt személyes adatok köre

A weboldalunk látogatóitól személyes adataikat csak akkor kérjük, ha regisztrálni, bejelentkezni szeretnének, szolgáltatást igénybe kívánnak venni, ajánlatot kérnek vagy kapcsolatba lépnek velünk.

4.1. Foglalási adatok kezelése

A selfiebox szolgáltatás foglalása során az alábbi adatok megadása szükséges:

  • Teljes név: a szerződéses kötelezettség teljesítéséhez és a kapcsolattartáshoz
  • E-mail cím: visszaigazolások küldése, kapcsolattartás
  • Telefonszám: sürgős esetben történő kapcsolatfelvétel
  • Esemény helyszíne és időpontja: a szolgáltatás nyújtásához elengedhetetlen
  • Számlázási adatok: jogi kötelezettség teljesítéséhez

Jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont – szerződés teljesítése

Adatkezelés időtartama: A foglalástól számított 5 év (polgári jogi elévülési idő)

4.2. Számlázási adatok kezelése

A számlázás során az alábbi adatok kezelése történik:

  • Számlázási név (magánszemély vagy cégnév)
  • Számlázási cím
  • Adószám (ha releváns)
  • Bankszámlaszám (átutalásos fizetés esetén)

Jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont – jogi kötelezettség teljesítése (Számv. tv. alapján)

Adatkezelés időtartama: 8 év

4.3. Marketing célú adatkezelés

Hírlevél küldése és marketing kommunikáció esetén:

  • Név
  • E-mail cím
  • Preferenciák, érdeklődési körök

Jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont – az érintett hozzájárulása

Adatkezelés időtartama: A hozzájárulás visszavonásáig

4.4. Eseményen készült fényképek és videók

A selfiebox használata során készült fényképek és videók kezelése:

  • A selfiebox által készített fényképek
  • Marketingcélú eseményfotók, referenciaképek

Jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont – az érintett hozzájárulása

Adatkezelés időtartama: A hozzájárulás visszavonásáig, de legfeljebb 3 év

5. Az adatkezelés időtartama

  • Szerződések teljesítéséhez szükséges adatok: 5 év (polgári jogi elévülési idő)
  • Számlázási és pénzügyi adatok: 8 év (Számv. tv. szerint)
  • Marketingadatok: hozzájárulás visszavonásáig
  • Weboldalhasználati adatok: sütik típusától függően legfeljebb 2 év

6. Mik azok a sütik és hogyan kezeljük őket?

A sütik (cookie-k) olyan kisméretű adatfájlok, amelyek a weboldalon keresztül a weboldal használatával kerülnek az Ön számítógépére úgy, hogy azokat az Ön internetes böngészője menti le és tárolja el. A leggyakrabban használt internetes böngészők (Chrome, Firefox, stb.) többsége alapbeállításként elfogadja és engedélyezi a sütik letöltését és használatát, az viszont már Öntől függ, hogy a böngésző beállításainak módosításával ezeket visszautasítja vagy letiltja, illetve Ön a már a számítógépen lévő eltárolt sütiket is tudja törölni. A sütik használatáról az egyes böngészők „súgó” menüpontja nyújt bővebb tájékoztatást.

Vannak olyan sütik, amelyek nem igénylik az Ön előzetes hozzájárulását. Ezekről weblapunk az Ön első látogatásának megkezdésekor ad rövid tájékoztatást, ilyenek például a hitelesítési, multimédia-lejátszó, terheléskiegyenlítő, a felhasználói felület testreszabását segítő munkamenet-sütik, valamint a felhasználó-központú biztonsági sütik.

A hozzájárulást igénylő sütikről – amennyiben az adatkezelés már az oldal felkeresésével megkezdődik – az első látogatás megkezdésekor tájékoztatjuk Önt és kérjük az Ön hozzájárulását.

Társaságunk nem alkalmaz és nem is engedélyez olyan sütiket, amelyek segítségével harmadik személyek az Ön hozzájárulása nélkül adatot gyűjthetnek.

A sütik elfogadása nem kötelező, a Társaságunk azonban nem vállal azért felelősséget, ha sütik engedélyezése hiányában a weblapunk esetleg nem az elvárt módon működik.

6.1. Milyen sütiket alkalmazunk?

Munkamenet sütik

Ezek a sütik biztosítják a weboldal megfelelő működését, megkönnyítik annak használatát, nélkülük a honlap kényelmes használata nehezebben biztosítható. Ezek a sütik a munkamenet végén vagy a böngésző bezárásával automatikusan törlődnek.

Statisztikai sütik

Weboldalunk az alábbi analitikai célú sütiket használja:

NévSzolgáltatóCélLejáratTípus
_gaselfiefoto.huRegisztrálja az egyedi azonosítót, amely statisztikai adatokat generál arra nézve, hogy a látogató hogyan használja a webhelyet.2 évHTTP
_gatselfiefoto.huA Google Analytics által használt throttle request szerinti arányt tárolja.MunkamenetHTTP
_gidselfiefoto.huRegisztrálja az egyedi azonosítót, amely statisztikai adatokat generál arra nézve, hogy a látogató hogyan használja a webhelyet.MunkamenetHTTP

Marketing sütik

Ezeket a sütiket a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára, valamint aktivitásra ösztönözzük őket, ez pedig értékesebbé teszi weboldalunkat a tartalmakat közzétevő partnereink számára.

NévSzolgáltatóCélLejáratTípus
_fbpselfiefoto.huA Facebook használja, hogy hirdetési termékeket nyújtson egy harmadik fél számára (pl. valós idejű hirdetések)3 hónapHTTP
frfacebook.comA Facebook ezen süti segítségével egy sor hirdetési terméket kínál (például valós idejű ajánlattétel harmadik féltől származó hirdetőktől)3 hónapHTTP

6.2. Hogyan kezelheti a sütiket?

A legtöbb böngésző lehetővé teszi a sütik kezelését a beállításokban. A sütik letiltása befolyásolhatja a weboldal funkcionalitását. A leggyakrabban használt böngészőkben a sütik kezelésére vonatkozó információkat az alábbi linkeken találja:

7. Adatfeldolgozók és adattovábbítás

Társaságunk az adatok kezelése során – ügyfeleink színvonalas kiszolgálása érdekében – az alábbi adatfeldolgozókat veszi igénybe:

7.1. Számlázási szolgáltató: Billingo.hu

A Billingo.hu egy magyar online számlázó és pénzügyi adminisztrációs rendszer, amelyet az Octonull Kft. üzemeltet. A szolgáltatás célja, hogy vállalkozások számára gyors és egyszerű számlázási, pénzügyi és adózási megoldásokat nyújtson.

Cégadatok:

  • Üzemeltető: Octonull Kft.
  • Cégjegyzékszám: 01-09-198177
  • Adószám: 25073364-2-42
  • Székhely: 1085 Budapest, József körút 74. I. em. 6.
  • Weboldal: www.billingo.hu
  • Kapcsolat: hello@billingo.hu

Adatkezelési cél: A számlázási szolgáltatással kapcsolatos törvényi kötelezettségek teljesítése. Tárolt adatok: Számlázási adatok, ügyféladatok, tranzakciós adatok. Adatkezelés időtartama: Számviteli bizonylatok esetén 8 év.

7.2. Tárhely és email szolgáltató: Hostinger

Adatkezelési cél: A tárhely- és e-mail szolgáltatás működtetése, biztonsági frissítések, ügyfélszolgálati támogatás biztosítása. Tárolt adatok: Weboldal fájlok, adatbázisok, e-mail fiókok és beállítások, szerver naplófájlok. Biztonsági intézkedések: SSL titkosítás, automatikus biztonsági mentések, tűzfalvédelem és DDoS támadások elleni védelem.

7.3. Könyvelő: GRÉGER 2003 Bt.

Adatkezelés célja: A könyvelési és adózási kötelezettségek teljesítése, pénzügyi nyilvántartások vezetése. Tárolt adatok: Ügyfelek pénzügyi és adóügyi adatai, számlák, bevallások és kapcsolódó dokumentációk. Adatkezelési időtartam: A számviteli törvényeknek megfelelően minimum 8 év.

7.4. Adattovábbítás

Az Ön adatait csak jogszabályban meghatározott keretek között továbbíthatjuk, adatfeldolgozóink esetében pedig szerződéses feltételek kikötésével biztosítjuk, hogy ne használhassák az Ön hozzájárulásával ellentétes célokra az Ön személyes adatait.

Társaságunk külföldre nem továbbít adatokat, kivéve a fentebb említett adatfeldolgozókat, amennyiben székhelyük vagy adatkezelési tevékenységük külföldön található (pl. Hostinger – Ciprus).

A bíróság, az ügyészség és más hatóságok (pl. rendőrség, adóhivatal, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.

8. Adatbiztonság

Társaságunk adatkezelésében és/vagy adatfeldolgozásában részt vevő közreműködői és munkavállalói előre meghatározott mértékben – titoktartási kötelezettség terhe mellett – jogosultak az Ön személyes adatait megismerni.

Az Ön személyes adatait megfelelő technikai és egyéb intézkedésekkel védjük, valamint biztosítjuk az adatok biztonságát, rendelkezésre állását, továbbá óvjuk azokat a jogosulatlan hozzáféréstől, megváltoztatástól, sérülésektől illetve nyilvánosságra hozataltól és bármilyen egyéb jogosulatlan felhasználástól.

Az adatbiztonság érdekében az alábbi technikai és szervezési intézkedéseket alkalmazzuk:

  • Titkosított adattárolás és adattovábbítás (SSL technológia)
  • Jelszóval védett rendszerek és adatbázisok
  • Rendszeres biztonsági mentések
  • Vírusvédelem és tűzfalak alkalmazása
  • Hozzáférési jogosultságok szabályozása
  • Adatvédelmi tudatosságot növelő képzések a munkatársak számára
  • Fizikai biztonsági intézkedések (zárható irattároló, riasztórendszer)

Felhívjuk azonban a figyelmét arra, hogy az interneten keresztüli adattovábbítás nem tekinthető teljes körűen biztonságos adattovábbításnak. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a folyamatokat minél biztonságosabbá tegyük, a weblapunkon keresztül történő adattovábbításért azonban nem tudunk teljes felelősséget vállalni, ám a Társaságunkhoz beérkezett adatok tekintetében szigorú előírásokat tartunk be az Ön adatainak biztonsága és a jogellenes hozzáférés megakadályozása érdekében.

A biztonsági kérdésekkel kapcsolatban kérjük az Ön segítségét abban, hogy gondosan őrizze meg honlapunkhoz meglévő hozzáférési jelszavát és ezt a jelszót senkivel se ossza meg.

9. Adatvédelmi incidensek kezelése

9.1. Mi az adatvédelmi incidens?

Adatvédelmi incidensnek minősül a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

9.2. Az adatvédelmi incidensek kezelésének folyamata

  1. Incidens észlelése és jelentése: Bármely munkatárs, aki adatvédelmi incidenst észlel, köteles azt haladéktalanul jelenteni a Szolgáltató vezetőjének.
  2. Az incidens kivizsgálása: A bejelentést követően kivizsgáljuk az incidens körülményeit, meghatározzuk annak típusát, súlyosságát és a potenciálisan érintett személyek körét.
  3. Hatósági bejelentés: Amennyiben az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, legkésőbb 72 órán belül bejelentjük az illetékes felügyeleti hatóságnak (NAIH).
  4. Érintettek tájékoztatása: Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatjuk az érintetteket az incidensről.
  5. Helyreállítási és megelőzési intézkedések: Megtesszük a szükséges technikai és szervezési intézkedéseket az adatvédelmi incidens kezelésére és a hasonló incidensek jövőbeni előfordulásának megakadályozására.
  6. Dokumentáció: Az adatvédelmi incidensekkel kapcsolatos tényeket, azok hatásait és az orvoslásukra tett intézkedéseket dokumentáljuk.

10. Mit kell tudni direkt marketing és hírlevél célú adatkezelésünkről?

Ön a regisztráció során tett nyilatkozatával vagy később, hírlevél feliratkozás útján hozzájárulását adhatja ahhoz, hogy az Ön személyes adatait marketing célokra is felhasználhassuk. Ebben az esetben – a hozzájárulás visszavonásáig – az Ön adatait direkt marketing és/vagy hírlevél küldés céljából is kezeljük és az Ön részére reklám- és egyéb küldeményeket, valamint tájékoztatókat és ajánlatokat küldünk és/vagy hírlevelet továbbítunk (Grtv. 6. §).

Ön a hozzájárulását a direkt marketing és a hírlevél tekintetében együttesen vagy külön-külön is megadhatja, illetve azt/azokat ingyenesen és bármikor visszavonhatja.

A direkt marketing és/vagy hírlevél célú adatkezeléshez hozzájárulás visszavonását nem értelmezzük egyúttal a honlapunkkal kapcsolatos adatkezelési hozzájárulás visszavonásának. Ez azért van így, mert a honlap használata és a hírlevélre jelentkezés két külön cél, két külön adatbázis, a kettő nem függ össze.

Az egyes hozzájárulások visszavonásának, illetve lemondásnak a regisztrálását – technikai okokból – 15 napos határidővel vállaljuk.

11. Mit kell tudni a nyereményjátékokról?

Társaságunk kampányjelleggel szervezhet nyereményjátékokat, melyek eseti feltételeit külön szabályzat tartalmazza. Az aktuális akció szabályzata minden esetben megtalálható a honlapunk nyitó oldalán, központi helyen elhelyezett linken.

A nyereményjátékokban történő részvétel során a személyes adatok kezelésének jogalapja az Ön önkéntes hozzájárulása, amelyet a nyereményjátékban való részvétellel ad meg. A kezelt adatok köre a nyereményjáték jellegétől függően változhat, erről az adott játék szabályzatában tájékoztatjuk.

12. Melyek az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei?

Ön az adatkezelésről:

  • tájékoztatást kérhet,
  • kérheti az általunk kezelt személyes adatai helyesbítését, módosítását, kiegészítését,
  • tiltakozhat az adatkezelés ellen és kérheti adatai törlését valamint zárolását (a kötelező adatkezelés kivételével),
  • bíróság előtt jogorvoslattal élhet,
  • a felügyelő hatóságnál panaszt tehet, illetve eljárást kezdeményezhet (https://naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html).

Felügyelő Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

  • Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
  • Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
  • Telefon: +36 (1) 391-1400
  • Fax: +36 (1) 391-1410
  • E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
  • Honlap: https://naih.hu/

12.1. Tájékoztatáshoz való jog

Az Ön kérelmére tájékoztatást adunk az Ön általunk kezelt, illetve az általunk – vagy a megbízott adatfeldolgozónk által – feldolgozott:

  • adatairól,
  • azok forrásáról,
  • az adatkezelés céljáról és jogalapjáról,
  • időtartamáról, ha pedig ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjairól,
  • az adatfeldolgozóink nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységükről,
  • adatvédelmi incidensek körülményeiről, hatásairól és az elhárításukra valamint megelőzésükre tett intézkedéseinkről, továbbá
  • az Ön személyes adatainak továbbítása esetén az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

A kérelem benyújtásától számított 15 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) adjuk meg tájékoztatásunkat. A tájékoztatás ingyenes kivéve akkor, ha Ön a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet már nyújtott be hozzánk. Az Ön által már megfizetett költségtérítést visszatérítjük abban az esetben, ha az adatokat jogellenesen kezeltük vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett. A tájékoztatást csak törvényben foglalt esetekben tagadhatjuk meg jogszabályi hely megjelölésével, valamint a bírósági jogorvoslat illetve a Hatósághoz fordulás lehetőségéről tájékoztatással.

12.2. Helyesbítés joga

Ha a személyes adata nem felel meg a valóságnak, kérheti annak helyesbítését. Amennyiben a valóságnak megfelelő személyes adat a rendelkezésünkre áll, azt az Ön kérésére indokolatlan késedelem nélkül helyesbítjük.

12.3. Törléshez való jog

Ön jogosult arra, hogy kérésére indokolatlan késedelem nélkül töröljük az Önre vonatkozó személyes adatokat, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:

  • a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtöttük
  • Ön visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását
  • Ön tiltakozik az adatkezelés ellen
  • a személyes adatokat jogellenesen kezeltük
  • a személyes adatokat jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell

12.4. Az adatkezelés korlátozásához való jog

Amennyiben Ön tiltakozott az adatkezelés ellen, korlátozhatjuk az adatkezelést a tiltakozás elbírálásának időtartamára. Ha az adataival kapcsolatban tiltakozást nyújt be, korlátozhatjuk az adatkezelést a tiltakozás elbírálásának időtartamára. Ha az adatait jogellenesen kezeltük, de törlés helyett Ön korlátozást kér, korlátozhatjuk az adatkezelést. Ha az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, akkor kérésére korlátozhatjuk az adatkezelést.

12.5. Adathordozhatósághoz való jog

Ön jogosult arra, hogy az Önre vonatkozó, általunk kezelt személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályoznánk.

12.6. Tiltakozáshoz való jog

Ön jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének e) vagy f) pontján alapuló kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. Ebben az esetben az adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha az adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

12.7. A jogok gyakorlásának módja

Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

Társaságunk a személyes adatok helyesbítésről, zárolásról, megjelölésről és törlésről Önt, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította, kivéve akkor, ha az értesítés elmaradása az Ön jogos érdekét nem sérti.

Amennyiben az Ön helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesítjük, a kérelem kézhezvételét követő 15 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) írásban vagy – az Ön hozzájárulásával – elektronikus úton közöljük elutasításunk indokait és tájékoztatjuk Önt a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.

Amennyiben Ön tiltakozik a személyes adatai kezelése ellen, a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított 15 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) megvizsgáljuk és a döntésünkről Önt írásban tájékoztatjuk. Amennyiben úgy döntöttünk, hogy az Ön tiltakozása megalapozott, abban az esetben az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszüntetjük, és az adatokat zároljuk, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesítjük mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbítottuk, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

13. Egyéb rendelkezések

13.1. Regisztrációhoz kapcsolódó adatkezelés

A személyes adatokat Ön önkéntesen bocsátja rendelkezésünkre a regisztráció, a vásárlás illetve a Társaságunkkal kapcsolattartása során, éppen ezért kérjük, hogy adatai közlésekor fokozottan ügyeljen azok valódiságára, helyességére és pontosságára, mert ezekért Ön felelős. A helytelen, pontatlan vagy hiányos adat akadálya lehet a szolgáltatásaink igénybevételének.

Amennyiben Ön nem a saját, hanem más személy személyes adatait adja meg, úgy vélelmezzük, hogy Ön az ehhez szükséges felhatalmazással rendelkezik.

Ön az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor ingyenesen visszavonhatja:

  • a regisztráció törlésével,
  • az adatkezeléshez hozzájárulás visszavonásával, illetve
  • a regisztráció során feltétlen kitöltendő bármely adat kezeléséhez vagy felhasználásához való hozzájárulás visszavonásával vagy zárolásának kérésével.

A hozzájárulás visszavonásának regisztrálását – technikai okokból – 15 napos határidővel vállaljuk, azonban felhívjuk a figyelmét arra, hogy jogi kötelezettségünk teljesítése vagy jogos érdekeink érvényesítése céljából bizonyos adatokat a hozzájárulás visszavonása után is kezelhetünk.

Megtévesztő személyes adat használata esetén, illetve ha valamelyik látogatóink bűncselekményt követ el vagy Társaságunk rendszerét támadja, az adott látogató regisztrációjának megszüntetésével egyidejűleg adatait haladéktalanul töröljük, illetve – szükség esetén – megőrizzük azokat a polgári jogi felelősség megállapításának vagy büntetőeljárás lefolytatásának időtartama alatt.

13.2. Panaszkezelés

Ha Ön panaszt szeretne tenni szolgáltatásunkkal kapcsolatban, akkor azt a jelen szabályzatban feltüntetett elérhetőségeken teheti meg. A panaszokat a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgáljuk, és a vizsgálat eredményéről értesítjük Önt.

A panaszkezelés során a következő adatokat kezeljük:

  • Név
  • Cím
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Panasz tárgya és tartalma

Az adatkezelés jogalapja: jogi kötelezettség teljesítése (GDPR 6. cikk (1) c) pont)

Adatkezelés időtartama: a panaszkezelési eljárás lezárását követő 5 év

13.3. További rendelkezések

Fenntartjuk a jogot, hogy jelen Adatvédelmi Szabályzatot és Tájékoztatót az adatkezelés célját és jogalapját nem érintő módon módosítsuk. A honlapon mindig az aktuálisan hatályos Adatvédelmi Szabályzat és Tájékoztató érhető el.

Amennyiben kérdése van az Adatvédelmi Szabályzattal és Tájékoztatóval kapcsolatban, kérjük, írja meg nekünk az info@selfiefoto.hu e-mail címre, és kollégánk megválaszolja kérdését.

13.4. Irányadó jogszabályok

  • az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR)
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény – (Info tv.)
  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény – (Eker tv.)
  • az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény – (Ehtv)
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyv tv.)
  • a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény. (Pktv.)
  • a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grtv.)
  • a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Számv. tv.)

Jelen Adatvédelmi Szabályzat és Tájékoztató 2025. február 25-től hatályos.

Dobó Imre E.V.

Selfiefoto.hu – Fotóautomata bérlés Debrecenben esküvőkre, céges rendezvényekre és partikra. Egyedi élmény, szórakoztató és emlékezetes pillanatok garantáltan!
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.